martes, 14 de noviembre de 2017

Tercer dia

Per començar a treballar les grafies i els sons de les lletres vam fer comprovar quin nivell tenien en general els nens i les nenes del nostre grup. Els hi vam preguntar si sabien que era l'abecedari i si ens els podien dir. Quan ho feien, ho deien bastant depressa i molts cops deixant-se alguna lletra. Com que els hi vam fer fer més d'un cop,  uns quants es van animar tant que van intentar fent l'abecedari en anglès.

L'activitat que els volíem fer era el penjat, però en veure com portaven la relació de grafia-so vam apuntar-lo a la pissarra i el vam repassar fins que tots van poden identificar correctament cada element. 
El nostre penjat ningú perdia, no calien tantes complicacions, així que vam començar La Núria i jo posant paraules que ells coneixien i donant-los pistes. Tenien torn de paraula per mantenir un ordre i que tots tinguessin una oportunitat per parlar. Com que va sobrar bastant de temps vam decidir que era el seu torn d'ajudar-nos a nosaltres i que pensessin una paraula, i per torns vam fer que sortissin a la pissarra i que omplissin els espais per les lletres i els seus companys ho tenien que endevinar, si teníem alguna dificultat nosaltres els ajudàvem. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario